تبليغات X
تبلیغات متنی
پنل پیامک
تاريخ : 24 مرداد 1396 | 19:22 | نویسنده : رضا حیدری | بازدید : 121

مشتري و بازاري كه در آن كار مي كنند خرید پنل پیامک را درك كنند . در ادامه به (want) و خواست (need) بازاريابان در اولين گام، بايد نياز بررسي پنج اصل اساسي بازار و مشتري مي پردازيم؛ ( 1)نيازها، پیامک انبوه خواسته ها، تقاضا ها، ( 2)پيشنهادهاي بازاريابي (محصولات، خدمات، خرید پنل پیامک تجربيات)، ( 3)ارزش و رضايت، ( 4)تبادل و ارتباط، ( 5)بازار. نياز، خواسته و تقاضاي مشتري اساسي ترين اصل بازاريابي پیامک انبوه ، نيازهاي انساني است. نيازهاي انسان، وضعيت احساس محروميت اند. نيازها شامل نيازهاي خرید پنل پیامک اصلي جسماني همچون نياز به غذا، لباس، جاي گرم و امنيت؛ نيازهاي اجتماعي شامل تعلق داشتن و پیامک انبوه مهر و عاطفه؛ و نيازهاي شخصي همچون نياز به دانش و ابراز عقايد مي باشد. اين نيازها توسط بازاريابها ايجاد نشده اند خرید پنل پیامک ، بلكه جزئ ي از ساختار اساسي انسان هستند. خواست، نوعي از نياز انساني است پیامک انبوه كه با توجه به فرهنگ و خصوصيات شخصيتي تغيير يافته است. يك آمريكايي به غذا نياز دارد، ولي خواهان يك همبرگر با سيب خرید پنل پیامک زميني سرخ كرده و نوشابه است. فردي در جزاير موريس نيز پیامک انبوه به غذا نياز دارد ولي انبه خرید پنل پیامک ، برنج، عدس و لوبيا مي خواهد. جامعه به خواست شكل پیامک انبوه مي دهد و به صورت چيزهايي كه نياز خرید پنل پیامک را برطرف م ي كند توصي ف مي شود. وقتيكه قدرت خريد براي خواسته وجود خرید پنل پیامک داشته باشد.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
کد امنیتی : * ریست تصویر